Pages

Friday, August 27, 2010

postbox_45 : happy!!

hello!! sudah lama aku x update blog ni...blek2 isu same...busy busy busy...hahaha..... ok...sejak aku praktikal ni.. mak aih..busy aku bukan main lagi, aku da x ingat nk msj awek aku, aku da x ingat balik uma..life aku mula kat opis je...nga dap internet kat opis, ngadap kje kat opis, tukar2 idea, bg pendapat, wlpon xseberape..aku bedal je..kot2 ley cetus empat ratus atau tiga juta perpuluhan enam idea lepas tu..hahaha.. tgk! tgk! tgk! Happy x aku...huhu.... Next week, aku bakal lagi busy, amik ko, tempat aku praktikal ade buat event, Evant Paso Bumbong ntuk gathering dak2 Johor selain mengadakan jualan seperti butik, bundle, dan juga produk2 kitaorang..huhu... dtg la..ade mcm... disamping tu, aku menjemput shabat handai ntuk dtg...rugi la beb xdtg... so, sape yang terbace blog aku yang xseberape rmai follower ni.. dtg la beramai2 ajak mak ayah ntuk paw diaorang brg2 raya korang..hahaha..mne yang bwk awek, bli la tee secara couple..huuhu... bertempat di Rooftop Plaza Seni, JB..dtg la..huhu...

No comments:

Post a Comment