Pages

Monday, September 20, 2010

postbox_46 : cerita kedai kopi

yeah.. ni la akibat nye kalo aku ni xreti2 nk bhagi mse, gn awek, gn fmly, gn kje... hahaha... lantak la.. jnji aku bhgia.. well byk cte ni.. aku ringkas kn je la.. bulan pose nye cite.. xbyk, p ok la.. sebuk gn evnt paso bumbong, sori, x shoot mse tu, aku bwk kmre p mls nk shoot, menyibuk je la dlm kmre awek aku, kmre ezzah, kmre bro am.. hahaha... syok abis. 1st time join event organizer.. giler penat beb... hahaha...then, raya time.. hahaha... yeah raya ni bleh kta syok la.. sebab aku pulun rumah sedare mara kaw2.. wlpon ade la 2 3 uma aku tertinggal.. xpe.. tahun depan aku dtg lagi.. p cm bese la... cerita yang akan sama tiap2 tahun bile jmpe sedare mara, anak da berapa, blja ape, mne ade nye.. sesi knl semula ade je..wlpon tiap2 thun jmpe.. hahaha.. 2 la, lain kli beraya uma aku, baru la knl aku..ni arap aku g berye uma ko je, mmg la ko xknl aku, korg knl mak pak atok nenek aku je... cerita raya xbis lagi beb.. tahun ni aku berjaya gather kn member2 sekolah ntuk beraya bersama-sama, cuma 2 org tukang haruk kelas konon kongker kelas xde.. sorg da g blek berkerja, sowg lagi aku xdpt knl pasti alasan nye.. lupe la.. orait, gmbr2 beraya ade di fb aku.. tgk2 la.. aku mls nk upload sni.. haha....haaa... 16hb september pas adalah aniversary aku dengan nakia.. hehehe... yeah... nk gundam ea.. tggu la.. aku x keje la.. skg ni baru praktikal la.. blom bleh kje lagi.. hhehe.. tggu ea.. t kite cari kat singapore.. huhu... sorry xdpt celebrate kat mne2 sebab kite kn mmg mls nk kluar naik bas.. hahaha.. tggu la subaru jatuh dari langit.. hahaha... yeah, jgn lupe tgk2 la tumblr aku.. ntuk update kerja2 art aku, dari segi video, grafik, dan photo... silalah layari www.budakblurspace.tumblr.com

p/s : post kali ni aku sgt mls nk upload gmbr.. hehehe... bukan pe... mcm post2 sebelom ni... aku ni kn pemalas.. =)

1 comment: