Pages

Wednesday, February 24, 2010

postbox_31 : WTF

hmm..pretty damn cool starting ntuk ari pertama aku di desaria...
dtg je ke hostel kesayangan...msuk uma..fuhh padat gn org..brg2 nk msuk ostel...
warden buka 2 rumah je...peh byk kn la..da budak2 berimpit2 tido rmai2 ngalah kn sardin sebelum hari pendaftaran hostel..pastu berbangkit plak isu pembayaran deposit dan juga yuran kokurikkulum..
deposit 2 cm xpatut je...punye la lame aku dok blja kat sni..sem ni last aku dok ostel..bru nk mnx...hampeh...
pastu yuran kokurikulum..aku rse mmg xpatut..bb aku bkn nye kaki sukan...kaki yg aktif dlm bb event ke pe...
law dlu sekolah boleh la...skg da mls da...hahaha....law ajak bersukan..kompom mke aku chow dlu...time sokolah dlu aku x...bile da besar pjg ni je mls...xde mood...
then...aku de plan nk kuar epak gn member aku kat kl...damn xjd...bb pada ri register 2, warden bukak rumah lmbt..smpai member aku 2 merajuk...hmmmm
sepatut nye kne duduk rumah yg bru di arrange dgn housemate yg bru dan pertukaran rumah...dak2 laki sume xnk...dowg bantai masuk rumah seperti sem lepas...yeah..dapat blek blik aku...huhu..suke aku..bilik air bersih wlpon aku yg kne nyental lubang jmban..bilik sejuk je...walaupon orang kata cm berpuake..p aku xpnh plak alami..law aku nmpk gn mate pale aku sndri...ye aku katakan..ni tidak...huhu<-berlagak..kne t bru tw...
pada member 2, mintak maaf sgt2...bkn slh aku...p slh aku gak bb kensel last minit..npe la aku xkensel kn subuh2 lagi..adoyai...
p yang penting management mmg suck...nme je tmpat bez...pigidaa....

No comments:

Post a Comment