Pages

Saturday, February 20, 2010

postbox_30 : kembali

terase cm nyanyi lagu butterfingers berjudul kembali...
mau nye x...time cuti ni aku stop memenuhi blog aku ni...
rumah xde internet la kta kn...
wimax da masuk kulai...huhu...aku gembira la gak..p aku xde modem nye...pak aku ckp xpayah...aku iye kn je...
xpe2..soal 2 letak tepi...cuti ni mcm2 jadi...
nenek kesayangan meninggal..seterus nya kemangkatan sultan johor...pastu fmly agak huru hara skit..
then gn member merajuk sal xjoin pelawaannya untuk dinner beramai2..pakcik aku plak accident...

walaupon cuti ni aku xbkerja...aku ade la gak buat2 kerja...tolong mak masak ade la gak...xkn tu pon nk kecoh..kerja yg aku buat ni saje nk penuh kn portfolio..wlpon ntah hape2 aku buat ntah..

1st - shooting band member seangkatan mase aku tingkatan 6 dlu..die buat band...dua band sekaligus aku shoot time 2...xagak2...name band 2 time table dan castsim slaymate atau dlm BM nye kassin selamat..aku bce pon aku ssh nk sebut...lihat la "http://www.flickr.com/photos/iamblur" ntuk view gmbr2 tersebut..

2nd - buat kan design ntuk clothing member seangkatan ketika SPM dlu...die nk buat clothing then jual kat kampus dye..aku on je..punye la byk idea aku..p ble da combine kn..jd dua je..hampeh..1 da settle..1 ag aku cm mls plak nk buat..la ni..tertangguh...da blek KL ni..aku lpe nk bwk sketch nye...t aku sketch blek la...hehhehe..yg ni aku xupload kat mne2...bkn nye ade org nk view pon...harap kan member2 yang sudi je...

3rd - aku follow abang yang dlu nye jiran aku...die kerja bwk lori..besar la gak...lori 40kaki...aku ikut la dye upload brg kat kilang di simpang renggam..seb bek aku bwk kamera aku..fuhh view kesukaan aku ketika musim panas ni..langit biru beb...pe lagi..aku shoot la...rajin2 la tgk flickr aku..aku da bg link kn td...hehehe...

ade lagi ni cte ni...p aku xngat la...da la aku ni pelupe...next time law aku ingat aku cte ea...huhu...
few days lagi..da nk start new sem...hoho...aku antara semangat dan x semangat..semangat nk buat kerja smpai lupe hal fmly, awek, kawan2, pakcik makcik..hehhee..xsemangat nk beban kan pale penuh gn kerja yg memerlukan aku menggunakan kuase mental aku yg tingtong ni...hahaha...pe2 hal...aku ade dengar ade kemasukan student bru..huhu...aku ade junior..hehehe..ley la cuci mate...tgk je..bkn nye nk ngorat...aku bkn nye kaki ngorat anak dare org..p kadang2 merosakan pemikiran mereka dengan lawak bodoh la gak kdg2...hehehe...abaikan...xsemua org nk amik tw..yg penting cuci mate...law ade yg tegur aku..2 kire rezeki<--poyo..hahahahaha

-adios-

No comments:

Post a Comment