Pages

Sunday, January 17, 2010

postbox_27

hari ni...cm seronok..cm x pon ade...
cuti semester da bermula...tinggal lagi seminggu ntuk sape2 yang belum submit kerja lagi...
aku da boleh balek...p hati ni rse cm mls plak nk balek...
kat kmpung..aku bkn nye buat pe2 pon..mkn minum berak tido tlg mak aku msk je...
hmmm
ayo...xberkembang otak aku...kalau keluar pon...cume ke ioi mall depan rumah aku je...
2 pon bb ble sangap nk isap rokok...hhahahaha...aku xdpt lesen lagi hisap rkok..
wlpon tahun ni aku da berumur 20 tahun...angka je...pemikiran blom tentu matang lagi...
hmmm...
law aku stay kat ostel ni...ade wimax...<-kongsi gn mbe2
ley la surf tiap2 ari..chat tiap2 ari..download tiap2 ari...
aku ade knl sowg ni...kat laman sosial...
aku tertarik gn sikap dye...buat kerja, design, bersemangat..nmpk cm workaholic...
p dye ade la byk chill...dri aku hampeh...nk tw gak cre dye bkerja..visi dye..influence dye..
laen org.laen cre nye...
aku?
ntah la...xde care yg tetap...mencari2 lagi...visi? cm nk xnk je ade nye...influence ade..sumber rujukan ade...
cme mls dan rajin je la...law buat assignment atau homework...aku rjin la...law buat design ntuk suke2..aku kurang rjin...xde idea..hampeh...
2 pasal la aku kekurangan artwork ntuk tnjuk kat orang...cm mne ni nk cri kje law xde artwork...xde la portfolio...hmmm....
buang karan je la..xpe2...aku cube...plan da ade...rjin gn x je ni...
harap2 xde mslh t...next semester t...aku akn tunjuk kan yg aku adalah haziq yang baru...huahuahua..
nk kalah kn ex aku kat dlm klaz 2...semester ni mengkat secara mendadak gile babi..babi pon xcm 2...
aku?boleh jadi ke?...orang slalu pggil aku blur...yup..2 la nick name aku..dri sekolah smpai skg...
org pggil aku cm 2 pon bb aku nmpk blur...
mke blur ble dgr org bercakap briefing sal kje...cte mslh...
dlm2 cte2, terang2 2..aku lost.. "pe ko ckp td?"
sorry...aku mmg cm ni...kdg2 respon lmbt2..otak blank gn tetibe...serabut. terurai selepas seminit...
p hasil nye...agak membangge kan la...p ntuk sementara shaja..p idea2 skg ni terlalu cpt berkembang.maju.kedepan.fresh sgt..aku ley kta LEMB..kolot..lambat ntuk semua 2...
ahhh...
xksah lah...korang nk ckp pe..ckp la...
bkn nye aku ley thn mulut org dri berkata2...
i'll try my best to achieve in my life...
try to make it more fresh...patot la org kat luar 2 xpndang sgt aku..kli ni more drastik...
cre nye akan difikirkan...sme ade cre short atau long way...<<--pe aku ngarut ni sial....
terima kasih kat orang yang aku syg...bb byk support aku..fmily+awek aku...<-korang rawks..
xlupe gak pada mbe2...yg support aku sme ade secara sengaja atau xsengaja... :P

-adios-

No comments:

Post a Comment