Pages

Wednesday, January 13, 2010

postbox_26

damn...
sebab skit je aku da kne kutuk hmpeh...
owh...sebab nye?
anda sume bleh baca kat sni
http://www.tersimpulaluterlerai.blogspot.com
kat situ ade cte nye,...
ok aku smbung kesinambungan cte dye...
pada mlm semlam plak..hoho...
ini plan pian...
aku sje join...nk tgk je...mklum la...sjak dok sni xpnh celebrate bufday...
ok..mle2,,
pian+bai trun...
si bai ni bufday dye da pas...so, punye la berlagak xkne prank...
so ktowg plan la nk buat gak..wlpon bufday dye da pas..
hoho...
okeh...dowg trun g mkn kat kdai bger faveret ktowg...
hoho...mne ag ABU lah...
pas2 port kat shelter dkt2 gn kolam renang...
time 2 mke penuh lakonan sume nye...
nina+nadia+at+tila_eddy+wan+pian gn aku..
hoh..xley blah msing2 gn lakonan nye...
si bai ni da syak...ahh sudah...
xpe2...belakon lagi...
huhu..
then nga syok berborak...at memulakan lgkah nye...aku pasan dye wt2 telepon..slalu nye dye on ringtone..
aku da tw da dye nk starting dlu...hoho...okeh..
plap...sbjik dapt..
"jap Bai, ade sebijik ag"..Plap..
fuh mmg bez telur 2..aku mmg nk mkn...law da msk la...hahaha...
pian smbung...
ni skit dri aku...dye curah kn air milo yg sejuk mse dye bli kat kdai ABU<--byr lebeh...
peh...mmg bez..keladak milo yg berwana dark brown...hoho...
"aku xnk tgur korang ag"
mrh+merajuk+kecewa kot...
hahaha...
ktowg lari la..menjauh kn dri...agak tidak terselet dek telur gn milo dye 2...
hantu telor+milo=telo??
hahahaha
dye naik...
mrjuk..biar kn kjap..sat ag ok la 2...
owh..lpe plak sal sorg mamat ni...hahaha
hari smlm bufday dye gak...dpt la gak gne hp dye call mak kjap..hehehe...pas rindu kat hanif adek ksygn...da sekolah da...pehh...free calll...nk call awek,awek plak kje...xpe2...
eddy, ang ingat ang ley terlepas...
hoho...
aku letak tgn aku kat bahu dye...
huhu...
"eddy, pe kata aku cmpak ko kat kolam"
"cmpak la law nk penerajang aku"
pian join sekaki
"Jomlahhh"
aku smbung
"ni ktowg pjuk ni,,cre lmbut...bkn cre pkse cm mgse td"
hehehe
eddy gelak je...smbil2 kitorg pgg hp dye..seluk wallet dye...
pelan2 ke tepi kolam...
dye redha
rela hati ke kolam...
time nk cmpk..
huru-hara jap...
kecoh...alamak..pak guard nmpk...damn...aku terlepas kaki eddy..
eddy terlepas dri peganggan kami,,
berlaku acara tolak menolak..
yez...tolakan pian membawa eddy terjerumus kedalam kolam..yihah!!
aku xmrse tolak dye pon...
p xpe..aku da pjuk kn...hahaha...
eddy pasrah...
"ni suar jeans aku yg last ni...yg len nga bsuh..siot la korang"
hahaha...aku gelak kan aje..bnde da jd...
huhu
bez gak la...smpai lpe sal dialog bi dan juga exam mlysian stdies...
ri khamis n jmaat ni..
bio la...
pnh plak aku serius dlm sbjek 2...
hahaha
-adios-

No comments:

Post a Comment