Pages

Tuesday, January 19, 2010

postbox_28

hoho...
ri ni aku xwt pe kot..
ble da bis sem...semua dah balik...aku still terkandas di kota metropolitan ini lagi...
nk jalan2 p xtw jalan...so, aku cume mnggu masa berlalu cm 2 aje...
hmmm...ari ni aku dok bhn je mbe2 kat fb dn ms...
hahaha...p bkn bnde2 sensitif la..bnde2 yg mcm mengarot 101%..
xde kaitan lgsung sal orang2 yg menjdi isu di laman2 akhbar...
wah politik jap...
mbe2 di desaria da blek kg...
pian : woi balek la woi..mak ko da rndu kan ko kat kmpung 2 oi...
sabah : bosan seh....si dye xde..aku lagi 9 ari ni naek flight blek sabah..
eddy : kerinduan
aku : ?? --> aku nk blek mkn durian...da lme xmkn durian...hahaha..da nk bis musim kot..damn...
xpe2...skg ni...aku ngadap intenet ni puas2..donlod cm2..movie, sofware, maen fb, ym, fb..sekurang2 nye xde la aku sangap sgt ble blek kg t..huhu...hahahaha..
well ri ni seronok la gak..mbe2 ms gn fb melyan aku..sowg due ley ajak bergelak+mengarut+blur sme2..
wlpon hnye di alam maya shje...xpnh bercakap atau bersua muka...well..
happy kot...
-adios-

No comments:

Post a Comment