Pages

Thursday, February 24, 2011

postbox_91 : Al-kisah

Semalam aku dok kemas meja aku.. bersepah giler.. hardisk, wayar, usb port, usb pendrive, macam2 lagi la.. sedang dok kemas2 tuh, aku jumpe 1 fail nih, peh!! kompom la buruk dan berabuk.. dah lame xkemas, aku bukak, aku jmpe, jumpe, jumpe jeng jeng jengjengjeng.... Kad Rekod Persekolahan Murid Sekolah Rendah aku... perghh... lame seh tersimpan..dari umo aku 7 tahun, sekarang dah 21tahun.. huhu... dengan gmbr muka darjah 1 lagi tuh.. hahahak..

tadi aku upload kat fb gmbr tuh, ramai ckp muka x berubah.. hahahak.. aku tw.. dan aku mengaku.. kekekeh... owh ya.. muka innocent bak kata nina. dan beliau rase nak tampar laju2 katanya.. hahahak.. cuba la.. pap balik kang!!.. hahak... gambar berikut di tangkap mase nak masuk darjah satu.. dengan muka innocent 1st time tgkap gmbr paspot..  hahahak.. kiut x?? **korang boleh muntah darah ntuk satu perengan nih.. hahahak..


lepas tu.. aku belek la page belakang2.. sekali jumpa list cita-cita aku dari aku darjah satu sampai darjah enam.. hahak.. lagi kelakor.. cm harem.. aku pon xtw la knpe aku pilih tu semua dlu.. hahhak.. cm celaka, mungkin pengaruh tv dan komik2 aku bace dulu kot.. hahahak.. teruskan membace.. seyes macam celake~ tgk la gmbr bawah nih...

click to enlarge
ok.. dah bace??korang gelak besar x?? mak aku tgok pon, mak aku gelak kan.. hahahak.. xde kaitan lgsung dengan profesyen pilihan skg nih.. semua tu xde pon ciri2 yang sesuai dengan perangai giler aku.. hahahak.. punca aku tulis semua cita2 aku kat atas ni sebab aku tengok kat kamus bergambar.. hahak ade satu ruangan dalam kamus tuh untuk pekerjaan.. hahahak.. pekerjaan yang famliar di kalangan umum.. so, mmg aku amik dari situ la.. hahahak.. sekarang nih kamus tu tinggal helaian je sebab adik bongsu aku dah buat kapal terbang, kapal laut, shuriken, dengan kereta.. origami.. konon berseni la.. hampeh..

aku pikir balik.. cita cita aku mase kecik2 mmg lari dari ape yang aku dah blaja sekarang nih. Alhamdulillah.. xde masalah la setakat ni.. next week aku sambung degree.. course yang same dengan diploma, cuma advance skit, tang mne aku xtw.. blom tgk sylibus nye cm mne.. hahaha. kawan2 tolong doa kan aku berjaya okeh..

Pesanan tambahan, korang jangan la bahan aku.. agak2 la weh.. 

ok.. aku blah dulu..

No comments:

Post a Comment