Pages

Monday, February 21, 2011

postbox_90 : Download : Adobe Creative Suite 3 - Design Premium

Hai.. hello... salam sejahtera.. hari ini, aku buat post pasal download.. ok sape nk download silakan, aku xhalang.. ok... Adobe Creative Suite 3 - Design Premium ni mengandungi photoshop, illustrator, indesign, dreamweaver, flash pro. Antara pakej adobe yg aku suka guna sebab ringan dah mudah.. Sorry sekali lagi, sebab aku tak bagi paling latest sofware iaitu Adobe CS5 sebab berat la.. laptop aku pon xleh bawak.. hahaha.. ini pon sebab request dari member aku.. sebab die nk semua nih, so, mmg xde hal la... gua pas kn kat lu all lah..

1st - download ini Internet Download Manager.. sorry, aku ade versi lama, versi baru aku xrajin nk cari lagi.. lepas download ni.. ko terus install, pasti kn ko off sat antivirus korg mase install, sebab mungkin akan menganggu waktu install. sofware ni memudahkan korg download, disamping melajukan download korang, download korang boleh di pause dan boleh continue esok hari.. sekurang2 nya.. korang xde la maki hamun pukimak lancau kalo download korang terstop sebab sofware ni menjamin download korang x stop melain kn lost connection internet..kalo kluar update sofware, jgn update.. sebab aku xde crack ntuk latest version.. pkai version ni je la.. dalam zip file tu siap dengan crack dan installer..

click sini untuk download -> IDM

2nd - Oleh kerana limit upload account aku kat mediafire aku cuma 200mb je.. so, aku pecah kn file sofware adobe ni ke 19 bhgian tp 100mb setiap satu, untuk memudahkan korang download bg yg pkai broadband agar cepat abis.. sorry, bukan nk menyusahkan.. tp nak buat mcm mne.. aku terpakse, ok.. ni amik mase skit nk download.. mybe mkn mase sehari.. korang byng kn la 100mb kali dengan 19part sama dengan berape Gb??? hahaha... jgn lemah semangat.. selamat mendownload dan byk kn bersabar..

part1 | part2 | part3 | part4 | part5 | part6 | part7 | part 8 | part9 | part10 | part 11 | part12 | part13 | part14 | part15 | part16 | part17 | part18 | part19 

Last penghabisan - hahaha.. Dah download 19part td kn.. korang kne download FFSJ.. ini adalah sofware yg mengabung kan semua 19part yg dah disaperate kn.. sofware pon boleh digunakan ntuk mengabung kn movie yg korang download jika movie tu pon saperate mcm download2 td.. hehehe... tak perlu install, terus boleh guna.. interface mudah difahami..

click sini untuk download -> FFSJ

hahaha... sorry la kalo post ni xterang kn seberapa panjang or kurang terang pada korang, kalo korang rase kurang terang, sila mintak kat aku lampu suluh di bahagian komen.. hehehe.. aku akan cuba dapat kan spotlight mana2 part yg korang rase tak terang.. ok??

Selamat Mendownload.. gua blah dulu... =D

2 comments: