Pages

Monday, January 17, 2011

postbox_75 : Interview

Hello..
Lama xbercerita kat sini.. Hahaha..  Sejak grad ni, aku buat entry2 pendek je.. hahaha.. tak ada cerita menarik, dok rumah buat benda sama. hahha.. Thank you very very much kepada siapa-siapa yang dah singgah blog aku nih, tak ada ape sangat, nanti ada masa, aku singgah blog korang. Kalau nak jd Follower, silakan, tiada halangan, hahaha, jangan lupa tinggalkan link, senang la aku nk stalk.. hehehe..

Pagi tadi, aku pergi interview kerja kat sebuah syarikat printing kat Johor ni. So, aku pon bersemangat la, walaupun aku tak yakin aku boleh dapat kerja. hahaha.. Semalam nya, aku dok sms dan call kawan-kawan dok tanya kan laluan bas ke tempat aku interview. pening beb, naik dua bas tuu.. ok.  Selalu nya, selepas solat subuh, aku sebat tidur balik. hahaha.. hampeh kan? macam mana la rezeki nak masuk. hahaha.. Aku bersiap awal, pakai baju kesukaan aku bila ada presentation masa belajar dulu. Pastu seluar Jeans hitam.. hehehe.. bapak aku mula bising, "Patut nya g interview, pakai la kemaja dengan tie, seluar slack, kasut hitam, ni tak.." hehehe.. dah style aku macam ni, nak buat macam mana.. dah siap, aku mula sarung sepatu everlast kesayangan yang dah lame tak basuh. hahaha... satu hal la memang la kena marah. hahaha..

Tetiba, bapak aku cakap nak hantar kan sebab kebetulan dia nak ke Johor Bahru atas urusan kerja, huih, selamat aku, tak ade la pening kepala nk naik dua bas masuk kawasan tempat yang aku nak interview tu. Aku buka kasut aku, sambung tidur, sempat aje, pukul 9.15 pagi, aku dengan bapa aku keluar menuju destinasi.

Mase interview, bla bla bla bla (malas nak bercerita.lagi pon tak ingat sangat. hahaha) ok. masalah aku sekarang ni, Aku tak ada kenderaan, even motosikal, hhaha.. memang la bermasalah, lesen motor dengan kereta ada. kenderaan plak tak ada, tak kan la aku nak pkai kerata bapa aku, nanti dia nak keluar g kerja naik ape?? aiseymenn.. t la aku loan sape2 dulu. hahaha
Inilah dress up aku mase interview, tapi tak pakai topi la. topi simpan dalam kereta. =P
Keputusan interview akan diberitahu pada 30hb Jan nanti. harap2 dapat. aku dah sengkek dah ni. kalau aku ni anak dara, memang tak ade masalah la, makan tanggung berak cangkung aje la.. hahaha..

info ++ : Padin call aku tengah hari tadi tanya pasal interview. dia juga kesal sebab aku tak ada transport. hahaha.. thanks bro sebab care. you rawks mann.. Aku nak belanje ko nasi lemak, ko tak nak.. hahahahaha.. =)
++ gambar lama tu, masa presentation pertengahan tahun lepas. hahaha..
++ nina, rakan sekelas aku masa belajar cakap gambar group dulu kitaorg menang kontes kat blog org, aku lupa la nama kontes tu.  silalah ke blog beliau, ada cerita nya. Amanina Yusoff

No comments:

Post a Comment