Pages

Wednesday, January 12, 2011

postbox_74 : Adt & Sue. Save The Date

Video ni di shoot pada tahun lepas menggunakan Dslr D300s opis member aku punya. hahaha.. Maklum lah. Aku tak ada kamera yang ada function video ni. Malam semalam aku tengok la video2 yang ada kat aku je sebab dari kamera lagi 1, aku tak copy. hehehe. Belek punya belek, aku terniat la nak try edit. disebabkan render kat Adobe Premiere Pro agak lambat. Aku trus direct edit kat Adobe After Effect. hahah.. Try tanya Omaw Rodzuan sal effect. Then aku pakai sebat je edit. Dah Upload Baru aku perasan, effect banyak sangat. Sorry la, video shacking skit. tak ada tripod mase tu.. sebat je.. hahaha.. Ni la 1st video aku yang menggunakan Dslr dan effect melampau dlm editing. Hehehe... Selamat menonton. =)


Adt & Sue. Save The Date. from Budakblur Haziq on Vimeo.

No comments:

Post a Comment