Pages

Friday, May 7, 2010

postbox_38 : Long Report =P

da lme x tulis blog..yeah....hampir sebulan...busy dek kje2 final project...ye la da nk abis sem....agak cemburu gak gn dak2 kolej lain ble dowg ckp dowg da start cuti...tapi aku xkesah sgt sebb aku start sem agak lmbt...hehehe

EPIN & EZATY WEDDING..
sepupu bapak aku kawin...da lme xjmpe dye...alih2 nk kawin da...baru berumur 21 tahun da mule berumah tgge da...hahaha...aku doa kn ko murah rezeki epin....ble jmpe dye...aku rse cm xcye dye da kawin..hahaha...rse cm zaman kanak2 dgn dye still fresh lagi...mau nye x...kalau aku balek kg, ade je keje aku buat dgn dye....hahaha....abis belukar, sungai, parit, kebun org aku redah dgn dye...hahaha....ni sedikit gmbr beliau di hari persandingan beliau bersama isteri beliau menjadi raja dan ratu sehari....boleh kata ni 1st time aku shoot wedding...agak huru hara gak la...hehehe






KL Design Week 2010
Event yg dinanti-nanti kn oleh aku dan juga iya yaya...hahaha...Tahun 2009 aku xdpt g sebab aku xtw Capsquare mse 2, tahun ni aku dpt g gak, diteman oleh Iya dan kakak nya Juliet, aku berjalan, aku xdpt mengiler2 mase 2 sebab baru baek demam, thanks 2 Iya bb belanje StarBuck, Chocolate Cream Blended xsialap aku nme bnde 2, hahaha 1st time minum starbuck..pastu hidung aku da mule licking balek..hahaha....
mcm xpuas lak biler g mse 2, maklum la, xde duit, so, tgk kn je la, mcm2 ade, seronok dan excited pon ade, 1st booth mst lah Cut Out Mag, aku singgah beli mag issue kedua mereka dlm tahun ni. Jumpe Jay Lim borak skit sal Cut Out Mag nye promotion kat kampus aku t, wlpon bkn aku yg handle, aku bg detail skit sal kmpus aku, so, sng la dye nk buat atur cara...hehehee...aku xkeluar kan kmere aku, cm mls nk shoot, so, aku just terselit di dalam kmere iya je yg di shoot oleh akak nye, hehehe..Thanks to Iya..






TVC Video Shooting for final Project, arini nye,,
yeah..penat, aku kne jd Director of Photography dan juga selaku pelakon skali, membawa watak budak nerd nk ngorat dak cun..hahaha...law x, aku kne jd kamereman, p sebab xde pelakon lelaki, so, aku terpakse berlakon, Pian selaku Director terpakse pegang peranan kedua iaitu kamereman..aku xtgk lagi result nye, Just tggu di edit oleh Editor kami, AT...Ari yg seronok bb aku berlakon watak yg aku penah bygkan p xpnh terpikir nk bwk kn watak 2..result nye t aku upload K... thanks 2 pian n tiella provided the photo =P


No comments:

Post a Comment