Pages

Tuesday, April 6, 2010

postbox_37 : new hair cut

holla...
aku da potong rambut...dari rmbut aku yg agak serabai 2 telah menjadikan aku cm org skit ble da potong rmbut...
terima kasih kepada best fwen aku, zaty ayob sbb potong kn...
aku kne jadi model dye dlm kelas, then ntuk amik markah skali...
setahu aku dye xpnh potong rambut lelaki selain sepupu dye....
aku org pertama lak 2...hahaha
lagi2 free, mmg la aku laju je...huhu..
mau nye x...servis ok la...mmg rase cm salon...hahaha....
seb baek dye xbantai style rmabut mengarut..
oleh kerana aku g kelas dye lambat pas abis kelas aku,
jd abis potong rambut pon lambat la...pastu aku msuk kelas petang pon lambat skit la..
nasib baek aku xkene marah....hahaha...
terima kasih kepada zati ayob dan tutor dye yayah xsilap aku kerana meringankan beban kepala aku...hahaha....
sori aku xtgkap gmbr dengan rambut baru...
so,, tggu je la...or rajin2 la view Fb aku law aku ade upload gmbr baru...
-adios-

No comments:

Post a Comment