Pages

Monday, March 8, 2010

postbox 33 : minggu yang memenatkan...

yeah...minggu ni minggu pertama semester...new lecture..new subject..new assignment and new final project...
hahahabis la aku....kne keje keras lagi...gn sebuk dok pikir kat mne aku nk praktikal..damn..aku pon da xtw mne 1 aku ley wt...byk sgt...da xtw nk fokus kat mne...agak2 mne ekk...lantak la...bior dlu...waaa...minggu ni gak start class lesen aku...hahaha..makin rabak la bapak aku...lek la ayah..along blum mampu nk byar pe2 gn sndrian berhad...semua terpakse mintak ayah dlu...hehehee...pepehal bapak gua rawk beb...hahahaha...minggu ni gak ade dinner untuk senior sebab dowg grad on saturday...huhu...hahaha...siap kena bang bang boom...mengikut desas desus dari assistant production..beliau menyatakan episod tersebut bakal keluar pada bulan Jun nanti...hahha...aku da xsbr nk gelakan kn senior aku tme 2...masing2 muka cuak mase dikenakan...setelah itu..ye pada hari sabtu...hari yang gilang gemilang buat senior2 aku...smpai kan aku plak yg rse aku over time 2..hahaha...aku pon da xsabar nk grad...byk gak gmbr aku tgkap time 2...sila la ushar2 aku nye facebook...ade kat sne....p aku xupload byk bb mls nk edit...hahaha..aku kn pemalas...hahaha...huh...oleh sebab byk maen game ble berada dirumah selepas kelas abis...aku lupa pasal homework aku...huhu....sungguh bahagia rase nye bila membayangkan aku dimarahi...da lame gak aku xkne marah...last aku kne marah time sekolah dlu...naek ipts ni da cm pljar skema plak...hahhaha....mau nye x...oleh kerana game motoGP tersebut leh bermain secara LAN...aku turut terjebak...releks la..bru start semester kot...hahahaha....gara2 tu gak...aku terpaske format laptop...huhu...haaa....xlupe gak pada dua orang dak private kat kampus aku...bru kenal..dowg pon bru msuk...1st time kot aku byk lepak gn dak selain dak GB..huhu...yeah Hapis yg cm faizal tahir...sowg ag athar...sorg yg gler gym kot...hahahha...selamat berkenalan geng....
-adios-

No comments:

Post a Comment