Pages

Thursday, November 5, 2009

postbox_7

aset-aset kesayangan aku

setelah sekian lame aku belajar..
sedar xsedar..
aset aku bertambah..
sehingga kn bilik ostel yg aku dudok skg ni pon da xmuat gn brg2 aku je..
yela bilik ni aku bantai set up cm bilik aku kat uma aku kat kulai sne 2..
member2 aku ade gak perli2..
"ko ni cm da xnk balik uma da..ni tinggal kat sni trus ea?"
hehehe
redha je la..

berikot adelah senarai barang yg aku ade...
bukan nk menunjuk...
sekadar menyenarai je..
kot2 korang ade plan nk cri brg2 cm aku..
hehehe


*1 - laptop Compaq Presario CQ40
*2 - DSLR nikon D60
*3 - WACOM Bamboo Fun
*4 - nokia 3500
*5 - nokia 1202
*6 - iPod nano 8GB
*7 - multitasking printer scanner canon PIXMA MP145
*8 - sonic gear EGO 3NITY audio system
*9 - external hardisk 160+320 GB
*10 - P1 Wimax (kongsi gn member2-kire harte bersame la)


byk ker?
aku rase ade owg ag byk harte nyer...
hahaha
law sume yg tertera kat ats ni hilang...pergh...
bleh gilo beb..
sume 2 la harte paling berguna dan disayangi aku..
tnpa mereka (org ker?) aku xley buat kerja2 aku...
huhu

=P

No comments:

Post a Comment