Pages

Friday, December 31, 2010

postbox_71 : bye bye 2010!!! ; hello 2011!!!


yeah!!! ramai member aku buat entri pasal tahun baru, aku pon nak juga.. Ape!! ingat aku tak ade sweet memory ke?

* Lost of my grandma on January.
* meeting up with iya, byk g art event gn die.
* Cut out magazine launching get know Jay Lim
* 1st time sedut star buck chocolate ice blended. hahahaha.
* internship with JOHO.

* meet new friends (ramai sangat)
* Raya fever (kasi gego) with ex-classmate.
* Designed Statik's album
* myRainbow got in Uitm Shah Alam for Degree in Graphic Design.. yehaa
* Graduate with Dato' Seri Mohd Najib award at Limkokwing University.. penat lelah 2 tahun beb.
* Malaysia menang AFF Suzuki Cup.
* meet Siti Rohaida at workshop.
* Joined back into photography scene.
* some of my friends got married. Tahun depan siapa pulak?
* driver license. 5months to took it..hahaha...
* Lain2, aku lupe...hahaha... kalo tak tulis, tak semestinya aku lupa pasal korang.

Big Wishes next year
* new pc
* new DSLR with video function
* new motocycle
* quit smoking (wished by my mum, myRainbow, Saifudin KKLLRT, Hazirah, Ella)
* be more creative, more productive, more innovative.
* did not set new vision and mision for next year.
* sambung amik degree dok, mana boleh awek aku lagi tinggi sijil dia dari aku.
* lain2? belum plan.

Well seronok la tahun 2010 nih, jatuh turun, penat lelah, otak kusut, lemau, hilang arah, ceria, kawan baru, suasana baru, KL-JB-Kulai. yang penting, lepas ni, aku tak nak jadi macam dulu, kalau perlu sound tegak, aku sound, tak ade nye nk jaga hati orang lagi dah. asyik aku je jaga hati orang. hahaha.. aku serius nih, walaupon korang dah boleh bayangkan muka aku memang tak serius. hahaha.

Come On!!! new year!!! bagi aku Bulan Muharam lagi bermakna la.. hehehe...

No comments:

Post a Comment