Pages

Monday, December 20, 2010

postbox_68 : Graduation LUCT Batch 4, 2008/2010

Hahaha.... mcm biase.. aku akan gelak dulu untuk mula cari modal biler taip cerita kat entri aku nih.. hahaa.. ok... sedia maklum, aku sudah menjadi graduan dan aku bukan pelajar universiti lagi.. ahahaha.. majlis graduasi ini aku terase puas hati sgt.. mula2, aku xnk pergi, bpak aku paksa aku ntuk pergi amik certificate aku dlm majlis tu, then, aku xsangka plak aku akn dapat Anugerah Dato' Sri Mohd Najib.. Yihaa.. naik pentas dua kali... seronok..tapi yg xseronok nye, nina xdtg mse convocation nih.. sedeh seh xdpt bergambaq dgn budak kecik nih...then aku xsmpat bergmbr dgn kawan2 sgt.. xsempat. hmm... Thanks kepada Abg Adt kerana tumpang kn aku kat rumah die. Kak Su, Brock dan mamat kerana dtg skali.. Terima kasih kepada Mak dan Ayah kerana datang.. hehehe... Kalau xde anda, saye tak berjaya seperti skg nih.. =)... Terima kasih kepada Lecturer dan rakan2 ketika study.. yeah..tanpa korang aku tak setabah nih nk terus berjuang... Terima kasih gak kepada kawan2 selalu ade ntuk guide aku, tolong aku, influent aku secara sengaja dan tak sengaja, Staff JOHO, Tepet, Carl, Enol, fendy, hassan, haziq statik, Amirul izwan, Qayyum, Ejat, KukuBesi, Aznol, iya yaya, siti rohaida, yaya dodel, mira ahmad, budak2 kulai (padin, azie, fida) dan sape2 lagi yang aku kenal dalam mase setahun dua nih.. ramai sangt, tak ingat la.. haha...dan juga awek aku yang tercinta..=) Jutaan Terima Kasih kepada anda. tepukan untuk diri anda..clap!clap! hahahaha






3 comments: