Pages

Monday, November 8, 2010

postbox_61 : IOI giggers

kalo nk diikutkn, aku mls nk p gig ni dgn membawa kamare, oleh kerana ade band screamo core main, aku nk moshing kaw2..p xdpt, dua hari sebelum tuh aku dpt msj dari brader time table ntuk shoot gmbr time table dan chandelizer ablaze mse dowg nga perform.. yup.. aku bwk, ntuk support member2 punye pasal.. t aku buat official photoshoot ea.. aku nga busy.. aku kasi baik punye kaw2...

pasal gig tuh mmg baik la.. aku bru nmpk la band2 dari JOHOR DARUL TAKZIM nih.. byk gak... harap2 dowg akn byk expose kn diri dowg ntuk berjaya... bg la aku nmpk n bos aku nmpk bakat korang ni.. jgn kasi tenggelam beb... korg ade bnde nk di market kn... =)

disana aku jmpe enol, pendy n hassan dari statik.. dowg stg ntuk support Grey Sky Morning dan Awan Band.. Yeah!! time makan, org Kulai ni gak yg bwk depa nih g tempat mkn kat area Bandar Putra gak la.. hahaha... AnN Conner gak la aku sebat.. Lepak2 makan, dgr citer msing, kutuk masing, gelak msing.. aku iye kn je.. hahaha...

time enol anta balik, die kasi album statik, yeahh...dpt gak.. tengs bro... =)

p/s : gambar akan di update nanti.. aku xsempat nk edit.. =)

No comments:

Post a Comment