Pages

Monday, November 1, 2010

postbox_58 : Carl, Reza, Statik

Salam Semua.. hahaha... nga busy2 buat kerje2 aku kat ofis sambil layan lagu2 aku bru download dgn lagu baru statik, aku terbace kat blog member aku carl samsudin yang die ada interview Statik, siap buat video beb.. hahaha... kagum aku dengan usaha mamat ni... aku salute same ko carl.. ko menggunakan semua peluang yang ade...

meh kita usha2 video mamat nih...

Carl dot Tv - Episode 1 (Statik) from Carl Samsudin on Vimeo.


Carl dot Tv - Episode 1 (Statik)

Selepas tgk video tuh, aku terbace kat blog reza mohamed plak, die ade view pasal statik gn gmbr album da siap.. haishh.. xley jd nih.. aku trus mesej enol statik, die ckp cd da siap.. hahaha.. puas hati aku rse doe.. hehehe... mau nye x.. aku bersama-sama dengan statik dan reza mohamed siap kan cover album dowg.. hehehe... skg ni, tggu enol bg free kat aku.. hahaha...
pasal album aku xnk view dlu.. t da di kluar kan ntuk jualan, baru aku view kn.. hehehe...
tahniah kepada Statik!!! Semoga korang berjaya ntuk pertandingan Coca-Cola tu beb... silalah ke Facebook dan Myspace Statik untuk updates terkini...

No comments:

Post a Comment