Pages

Monday, October 11, 2010

postbox_53 : JOHO Tee #01 Special Edition

Happy Monday Blues!! Yes, aku terjebak gak menghadapi monday blues to blur. hahaha... orait, memandangkan hari ini aku xde kerja, aku buat2 ada kerja, buat post ni la... Aku tak nak celoteh panjang, korang tengak title post aku ni pon mst nak tahu sal baju baru dari JOHO.. haha... Bermula hari ini, baju tersebut akan dijual, yeah!! satu kegembiraan bila aku dengar ramai yang excited nak beli baju ni, aku da sebat dulu dah.. kan aku kje kat sni.. hehehe... Oh!! aku nak ingat kn kepada korang semua, lebih baik korang serang JOHO Concept Store cepat2 ntuk dapat kn baju ni, aku dengar dari admins menyatakan bahawa, beliau sudah dapat banyak tempahan (amboi, mcm jual baju kurung pulak) dari email, dan beliau merungut bahawa, TEMPAHAN HARUS DIBUAT MELALUI EMAIL JOHO, BUKAN PM BELIAU DI FB.. kesian die.. member2 juga, tapi, kitaorang pon ade prosedur..

ade saiz s, m, l, xl, xxl (lelaki, perempuan)
harganya RM45

*nak order online?? hehe mudah sahaja, sila la klik sini untuk prosedurnya.. usah pening2.. hehehe
*Ape2 hal, sila la rujuk di Blog mereka.


No comments:

Post a Comment