Pages

Monday, October 4, 2010

postbox_51 : mysterious attack clothing


kali ni aku nak review satu clothing dari Kuala Lumpur, antara sahabat aku yang mengiler babi mempromosikan clothing line beliau. aku baru dapat tahu clothing beliau antara supporter ntuk event Colorama 2010 yang akan berada di Jalan TAR, KL. Beliau adalah BKWLIMONOGRPHKS berpusat di Putrajaya dan melakukan nya secara indie kat rumah je.. ni yang aku tw dari update dari beliau beberapa bulan yg lepas. hehehe.. Mysterious Attack adalah indiependent, diy, retro clothing yang di tubuhkan setahun yang lalu. graphic yang di gunakan menekankan bold sense tarikan kreativiti. Mysterious Attack telah mengeluarkan koleksi Mysterious Attack Season 1 : Back To School Edition 2010

Jika anda ada komen, cadangan, komisen, anda boleh kontek beliau di hafeez@mysteriousattack.com





sila layari
web : www.mysteriousattack.com
facebook : www.facebook.com/mysteriousattack

p/s : hafeez, law ko bce ni.. ko kne payung aku 1 bju.. hahahaha

1 comment:

  1. menarik blog ini, dapat menghilangkan bosan yang melanda.

    ReplyDelete