Pages

Thursday, September 30, 2010

postbox_49 : Dia



Semalam adalah hari jadi beliau yang ke 68 tahun.. Aku agak blur sebab aku xngat har jadi nenek aku... Tak sampai Setahun beliau pergi.. aku rase macam rindu kan die.. ngat lagi bila beliau masak asam pedas feberet aku.. peh... dengan mangkuk2 aku jilat.. mase tu budak2.. nasi lemak beliau sampai kan aku guling2 suruh bliau masak lagi.. tido sebelah die jika die bertandang ke rumah.. ahh... manje betul aku.. hahaha...

Aku doakan beliau bahagia dan aman di sebelah sana.. cucu mu ini akan mendoa kan agar roh nya aman..
Al-Fatihah

p/s : gambar ini di tangkap ketika raya aidilfitri tahun lepas.. arwah nenek aku yang berbaju merah tu.. =)

marilah kita bersama berdoa agar rohnya di cucuri rahmat dan sedekahkan lah Al-fatihah.. =)

No comments:

Post a Comment