Pages

Monday, January 4, 2010

postbox_20

postbox_20?
cm terase pon ade....
hahaha 2010 tahun ke 20 aku hidup...
aiseymen...xkn la nk gne nickname BUDAKblur::haziq kat ms gn fb ag?
gne je la...bio aku rse cm muda byk...hahaha...
yg penting umur bkn penghalang atau titik ntuk aku mengalami alam remaja...hehehe
aku ngat tahun ni aku nk mengrevolusikan identiti aku...
bkn pada nickname...<--aku xnk ubah buat mse ni..
p pada design...aku ngat nk publish design2 aku..wlapon xbyk design yg aku buat,,just based on pe lect aku mnx je..sekurang2 nyr aku blaja nk market kan diri ye x?
flickr??nmpk cm bez...
aku ade terbace kat majalah computer arts keluaran Dec 2009..
gne kan laman sosial ntuk market kan diri..hoh..aku kne blja wt 2..
p aku xbyk gmbr la...sumbat je la...t pndai2 la aku ubah...
aku nk jd creative director..p xtw r cm mne..aku ni major pada creative multimedia..
most skg ni byk agency yg publish secara printing cm mjlah..
aku jmpe 1 je..majalah JUNK..dowg ade web dowg...cm bez...
leh ke aku dpt keje kat sne...
xpe la..aku kne berusaha keras..YEAH BEBEH!!
hahaha
well gurd luck ntuk aku bb aku sowg je kne naik kn diri sndri..
bru org pndang...hahaha

-adios-

No comments:

Post a Comment